nl | en

Implementatie Services

Vergroot je bedrijfs- en klantwaarde en mitigeer de risico's van uw CRM en Customer Experience project met onze implementatie services.

neem contact op ›

 

Uw CRM implementatiepartner met ervaring

Bij mplify weten we uit ervaring dat het doorvoeren van een business transformatie ondersteund door nieuwe systemen een van de meest tijdrovende, complexe en kostbare uitdagingen is die uw organisatie kan aangaan. De voordelen zijn groot, maar met potentiele valkuilen om iedere hoek is het van groot belang te werken met een ervaren partner die u begeleidt op basis van een bewezen implementatiemethodologie en helpt aan een successvol resultaat.

Het is ons doel om u op basis van een partnership te ondersteunen in het halen van optimaal rendement uit uw CRM en Customer Experience investeringen. We prioriteren waarde voor de business en uw klanten, terwijl we project risico's mitigeren en IT complexiteit reduceren. Wij geloven in realisatie op basis van configuratie, het overwegen van standaard applicaties alvorens over te gaan naar custom ontwikkeling. Ons uitstekende team van mensen met vele jaren CRM en industrie ervaring zijn bij uitstek in staat u tijdens de implementatie van de oplossing schouder aan schouder bij te staan. Of u nu op zoek bent naar ondersteuning bij de implementatie van Salesforce, Microsoft Dynamics of SAP / hybris, ons gezamenlijke doel is waarde te leveren vanaf het eerste moment.

We zijn allemaal op zoek naar een implementatie met minimale risico's voor de organisatie, terwijl we  incrementeel waarde toevoegen aan de organisatie en de klant. In onze ervaring en manier van werken zijn de volgende elementen cruciaal in het realiseren van dit doel:

 

 Icon_people_orange.png

Zorg voor draagvlak in de organisatie

Voordat het project van start gaat is het van cruciaal belang dat alle belanghebbenden, gestuurd vanaf de top, begrijpen en hun buy-in geven aan de redenen, noodzaak en strategie achter het business verander programma. Daarnaast is het van belang dat iedereen begrijpt hoe hij of zij kan bijdragen aan het algehele success van dit programma.

Wij maken gebruik van een implementatiemethodologie op basis van flexibiliteit, samenwerking en duidelijke en consistente communicatie. Op het moment dat iedereen betrokken is, zijn rol in het programma begrijpt en de visie en het doel van het programma deelt, wordt het onmogelijke mogelijk!

 Icon_Pin_orange.png

Zet de stip op de horizon

De eerste stap is het duidelijk definieren wanneer het programma successvol is. Het bereiken van concensus en een gedeelde visie op de business uitdagingen, de verwachte programma uitkomsten en de implicaties en redenen voor de beoogde verbeteringen is cruciaal.

Het bereiken van een voorgedefinieerde set van bedrijfsdoelstellingen maakt het eenvoudiger om de te ondersteunen bedrijfsprocessen en onderliggende klantbeleving te selecteren. Door daarnaast tussenliggende mijlpalen te definieren creeert u waarde op al deze tussenliggende incrementele opleveringen.

Icon_value_orange.png

Focus op processen en klantbeleving

Op het moment dat de doelstellingen bepaald zijn en alle belanghebbenden het beoogde doel delen wordt het tijd om te definieren wat er moet gebeuren om tot dit resultaat te gaan komen. In een serie van backlog refinement sessies worden de process en customer experience doelstellingen vertaald in concrete en uitvoerbare implementatie activiteiten.

U en uw business zal richting geven aan de prioriteiten voor de oplevering, terwijl u ondersteunt wordt door onze consultants om op basis van bewezen 'practices' vanuit andere organisaties of de industrie uw doelen te realiseren.

Icon_Configuration_orange.png

Sprinten naar het leveren van waarde

Op dit moment zijn de business prioriteiten duidelijk en is ons delivery team bekend met wat u met het programma wil bereiken. In sprints van twee weken implementeren onze consultants uw requirements en realiseren direct waarde voor uw organisatie en de klant.

Iederen twee weken heeft u de mogelijkheid feedback te leveren op een werkend systeem, op basis waarvan de teams direct de feedback addresseren. De reguliere, vanaf het eerste moment gehouden demo's mitigeren belangrijke projectrisico's aangezien het programmaresultaat continue zichtbaar is en gedeeld wordt. Hiermee wordt het gezamenlijk sturen naar het gewenste resultaat veel eenvoudiger. 

Icon_check_orange.png

Voorkom verrassingen, test direct

Verrassingen kunnen soms voordelig uitpakken, maar zullen vaak uw CRM programma zeer nadelig beinvloeden. Om die reden geloven wij - los van de reguliere demos - in het continue testen van geselecteerde functionaliteit gedurende het totale implementatieproces.

Daarnaast wordt u in staat gesteld ook zelf deze functionaliteiten te testen. Hiermee worden verrassingen voorkomen en bent u in staat vertrouwen op te bouwen in een successvolle deployment.

Icon_Flag_orange.png

Gereed... Deploy!

We zijn nu gereed om de nieuwe functionaliteiten te gebruiken en de nieuwe waarde aan uw klanten te gaan leveren. De technische deployment kent weinig geheimen en problemen, dus zorg er voor dat er voldoende tijd besteed wordt aan het begeleiden van de business in de verandering door het uitvoeren van training sessies, coaching na ingebruikname etc.

Success behaald! Klaar voor de volgende innovatie?


Op zoek naar een partner die uw CRM en Customer Experience projecten succesvol kan realiseren? Heeft u behoefte aan een solide partner voor de implementatie van Salesforce, Microsoft of SAP / hybris? Onze implementatieservices leggen de basis voor succes. Neemt geheel vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie!