nl | en

Klanten

    peaks.png

    Peaks is dé app die beleggen met je wisselgeld mogelijk maakt.

    We hebben Peaks voorzien van een nieuwe klantenservice oplossing op basis van Salesforce Service Cloud en onze Service best practices.

    tellow.png

    Tellow is een boekhoudprogramma voor zzp'ers. Tellow is dé nieuwe manier om altijd en overal volledig inzicht te hebben in je financiële administratie.

    Voor Tellow is Salesforce Service Cloud ingericht om email, telefoon en in-app verzoeken efficiënt en met een optimale klantbeleving af te handelen.

    befrank_black_standard.png

     
    BeFrank is een moderne online pensioenuitvoerder, die de praktische zaken van het pensioen zo eenvoudig mogelijk maakt.
     
    Bij BeFrank bouwden we een oplossing voor het geautomatiseerd uitsturen van nieuwe pensioenovereenkomsten naar aanleiding van recente wetswijzigingen.

    stichting present.png

    Stichting Present is een organisatie die vrijwilligerswerk van burgers, bedrijven en andere sociale verbanden wil stimuleren en organiseren.

    Voor Stichting Present hebben we een oplossing ingericht op basis van de non-profit editie van Salesforce. Deze oplossing matcht vrijwilligers met uitstaande hulpvragen.

    fair-wear-foundation-logo.png

    Fair Wear Foundation (FWF) werkt samen met kledingfabrieken om de arbeidsomstandigheden in de kledingindustrie te verbeteren.

    Deze non-profit organisatie hebben we voorzien van een account- en contactmanagement proces in de Salesforce non-profit editie.

    alliander logo.png

    Alliander N.V. is een Nederlands Energie Netwerkbedrijf.

    mplify heeft voor Alliander een centraal klantbeeld en relatie management proces ingericht waarin alle activiteiten met betrekking tot strategische relaties worden vastgelegd.

    Logo_nedap.png

    Nedap Retail levert toonaangevende producten, diensten en oplossingen op het gebied van verliespreventie en voorraadbeheer.

    In een hecht partnership is een moderne visie op Sales gedefinieerd, ondersteund door een nieuw verkoopproces o.b.v. Salesforce. Leadkwalificatie, een winnend proces en focus op marge staan centraal. Ook marketing is voorzien van online lead generatie capabilities op basis van Salesforce Pardot.

    AT OSBORNE

     

    AT Osborne levert duurzame oplossingen voor complexe ruimtelijke vraagstukken met betrekking tot de inrichting van onze leefomgeving.

    Voor AT Osborne hebben we één centrale oplossing voor Sales gerealiseerd in Salesforce. De diverse databronnen met klantinformatie zijn door mplify op gestructureerde wijze gecombineerd en ontdubbeld.

    Bioness

     

    Bioness is de toonaangevende leverancier van innovatieve technologieën die mensen helpen hun mobiliteit en onafhankelijkheid terug te winnen.

    Bioness gebruikt Salesforce Service Cloud voor hun sales en service management proces. Het mplify customer succes team beheert de omgeving en is de drijvende kracht achter meerdere procesverbeteringen.
     

    centerparcs-vastgoed-logo-1.png

    CenterParcs Vastgoed biedt klanten een veilige en zorgeloze vorm van beleggen in vakantiewoningen op een van de Groupe Pierre & Vacances-Center Parcs vakantieparken in Europa.

    In een omgeving van parken, huisjes, eigenaren en partners biedt een gestructureerd verkoopproces in Salesforce een optimale omgeving om de juiste eigenaar aan de vakantiewoning te binden.

    Dümmen Orange

     

    Dümmen Orange staat voor het beste in bloemen en planten met de grootste collectie ter wereld gemaakt door ’s-werelds beste veredelaars.

    Dümmen Orange heeft de regie in het contact met zijn relaties. De accountmanagement, account planning en service processen zijn onder gebracht in Salesforce en geïntegreerd in het IT landschap.

    Heisterkamp

     

    Heisterkamp levert een totaalconcept voor de transportsector.

    Voor de afdeling trailerverhuur hebben we onze Sales Jumpstart gebruikt voor het opzetten van een centraal klantbeeld en het beheren van de diverse verkoopactiviteiten. De buitendienst heeft tevens de mogelijkheid prospects en klanten op basis van de huidige locatie op een kaart te tonen.

    Leaseplan

     

    LeasePlan is de meest toonaangevende leasemaatschappij ter wereld.

    Voor LeasePlan Nederland is het lead to order proces tegen het licht gehouden en een verbeterplan opgezet. Diverse aanpassingen in Salesforce Pardot en Sales Cloud hebben gezorgd voor het kunnen volgen van prospects en het beter kunnen sturen op conversie.

    Mastervolt

     

    Mastervolt, gedreven door innovatie, maakt zich sterk voor een betrouwbare autonome stroomvoorziening. Mastervolt maakt kwalitatief hoogwaardige producten die het managen, omvormen en opslaan van elektrische energie mogelijk maken.

    Voor Mastervolt is een volledige serviceoplossing ingericht voor het afhandelen van reparatie en serviceverzoeken o.b.v. Salesforce. Deze oplossing is volledig geïntegreerd met SAP Business by Design en biedt Mastervolt partners een online serviceomgeving. 

    Platform 161

     

    Platform 161 levert programmatic en gepersonaliseerde advertising technologie.

    mplify heeft een nieuw lead naar klant proces gedefinieerd en deze vertaald naar Salesforce. Voor het marketing team hebben we tevens een nieuw leadgeneratie proces geïmplementeerd op basis van Salesforce Pardot.

    Primera

     

    Primera is een landelijke winkelketen van zelfstandig ondernemers en biedt diverse producten waaronder tijdschriften, wenskaarten, boeken en kantoorartikelen.

    De Primera klantenservice maakt gebruik van bij het behandelen van van support vragen van eindklanten en aangesloten ondernemers. Ons Customer Success team staat ze maand in maand uit bij in het verder verbeteren van de Salesforce omgeving.

    Xindao

    Xindao is een gerenommeerd leverancier van promotionele artikelen en relatiegeschenken met vestigingen wereldwijd, inclusief een eigen ontwerp- en productiefaciliteit.
    Voor Xindao is Salesforce de leading systeem om de commerciële en supportactiviteiten van de binnen- en buitendienst te managen. Management heeft tevens uitgebreide rapportages die directe sturing van deze dynamische business mogelijk maken.

    nslogo.png

    mplify ondersteunt de Nederlandse Spoorwegen bij het ontwerpen en implementeren van een Subscription Based Billing oplossing in combinatie met CRM. 
     

    heineken-14.svg

    Heineken is een wereldwijd Nederlands biermerk. mplify ondersteunt Heineken bij het realiseren van haar digitale transformatie strategie.

     tomtom-logo.jpg

    TomTom NV is een Nederlandse fabrikant van navigatiesystemen.

    Voor TomTom ontwierpen en implementeerden we een oplossing om een correct financieel inzicht te vergaren van alle afgesloten navigatie abonnementen.

    Coulisse

    Sinds 1992 is Coulisse uitgegroeid tot een wereldwijde toeleverancier van raambekleding. De innovatiekracht komt tot uiting in collecties en systeemoplossingen.

    Onze innovatiekracht komt tot uiting in inspirerende collecties en vooruitstrevende systeemoplossingen. Met ons totaalaanbod bieden wij onze klanten oneindig veel mogelijkheden om zich te onderscheiden in de markt en goed op de steeds veranderende behoeftes van eindgebruikers in te spelen.

    Total Corbion

    Total Corbion PLA is een wereldwijde technologieleider op het gebied van poly-melkzuur (PLA) en lactidemonomeren. PLA is een biobased en biologisch afbreekbaar polymeer gemaakt van jaarlijks hernieuwbare bronnen, en biedt een lagere carbon footprint ten opzichte van veel traditionele kunststoffen.

    Voor Total Corbion PLA wordt Salesforce Sales Cloud gebruikt om leads te beheren, zoals leads die worden gegenereerd tijdens evenementen, tijdens verkoopbezoeken en via de website. De oplossing biedt ook de mogelijkheid om account- en opportunitybeheer op een gestructureerde manier uit te voeren.

    denhartogh-logo

    Den Hartogh Logistics is een van 's werelds toonaangevende logistieke dienstverleners (LSP's) als het gaat om het veilige en betrouwbare transport van bulkvloeistoffen en gassen voor de chemische industrie.

    Met behulp van Salesforce Sales Cloud hebben we een nieuwe sales methodologie op basis van de ‘customer buying journey’ geïntroduceerd voor alle Business Units, met als doel sales te ondersteunen bij het proactief sturen op consultatieve verkoop en het stimuleren van meer onderlinge samenwerking.