nl | en

mplify blog

SAP Digital for Customer Engagement ontwikkelt zich verder.

Het is nog maar acht maanden geleden dat SAP zijn eerste volledig digitale CRM applicatie lanceerde op SAPPHIRE en de reactie vanuit de CRM wereld was direct erg goed. Bijvoorbeeld de woorden van de 'CRM King' Paul Greenberg liegen er niet om: "This is some of the best, most awesome stuff I’ve seen in years." Volgens SAP, zijn er al 2000 abonnementen verkocht. 

Topics: SAP Customer Engagement MKB D4CE

SAP Digital for Customer Engagement - simplify CRM

Deze week introduceerde SAP op SAPPHIRE NOW een nieuwe CRM oplossing: SAP Digital for Customer Engagement (D4C). SAP D4C is het kleine broertje van SAP Cloud for Customer (C4C).

SAP D4C is specifiek geschikt voor de MKB markt, individuele personen en/of kleine teams. Het doel van SAP D4C is om complexiteit voor de eindgebruiker te elimineren en customer engagement zo eenvoudig mogelijk te maken. SAP D4C is in zeer korte tijd (12 weken, Agile ontwikkeling) opgezet door SAP en vanaf 5 mei beschikbaar voor klanten via de SAP Store. SAP D4C geeft aan waar SAP de uitdagingen in de CRM markt ziet, hoe de digitalisering wordt aangevlogen op dat vlak en doet bovendien recht aan de Run Simple strategie. SAP D4C is meer cloud en minder complexiteit, dit is duidelijk overgenomen van de grote broer van SAP D4C, SAP Cloud for Customer. Hierbij is SAP Cloud for Customer het nieuwe SAP CRM geworden en over SAP CRM kunnen we u ook bijpraten.

Topics: SAP Cloud for Customer D4C