nl | en

mplify blog

Welkom bij ‘The Internet of Customers’: hoogtepunten van Dreamforce 2015

Nu het stof van de Salesforce conferentie van dit jaar is neergedwarreld, is het tijd om alle beloftes en aankondigingen eens tegen het licht te houden. Waarschijnlijk ben je al gebruiker van Salesforce en beheer je al je klantinteracties, manage je alle opportunity’s en volg je je sales funnel in de welbekende Sales Cloud. Wellicht gebruik je zelfs al de Service Cloud voor social en traditionele klantenservice in je call centers, of ben je al gestart met omnichannel marketing op basis van de Marketing Cloud.

Dit jaar bouwt Salesforce verder op hun klantrevolutie concept en het onderliggende klant succes platform. Dit verbeterde klant georiënteerde CRM platform maakt het voor jouw organisatie nog eenvoudiger om de klantervaring van je klanten significant te verbeteren. Dit uiteraard niet alleen via de menselijke benadering van de traditionele accountmanager of call center agent, maar ook gebruik makend van de data die je beschikbaar hebt van je klanten, en daarmee ook de devices die zij gebruiken. Laten we dieper ingaan op de verschillende aankondigingen van de conferentie:

Topics: Customer Engagement Salesforce dreamforce