nl | en

mplify blog

SAP Digital for Customer Engagement - simplify CRM

Deze week introduceerde SAP op SAPPHIRE NOW een nieuwe CRM oplossing: SAP Digital for Customer Engagement (D4C). SAP D4C is het kleine broertje van SAP Cloud for Customer (C4C).

SAP D4C is specifiek geschikt voor de MKB markt, individuele personen en/of kleine teams. Het doel van SAP D4C is om complexiteit voor de eindgebruiker te elimineren en customer engagement zo eenvoudig mogelijk te maken. SAP D4C is in zeer korte tijd (12 weken, Agile ontwikkeling) opgezet door SAP en vanaf 5 mei beschikbaar voor klanten via de SAP Store. SAP D4C geeft aan waar SAP de uitdagingen in de CRM markt ziet, hoe de digitalisering wordt aangevlogen op dat vlak en doet bovendien recht aan de Run Simple strategie. SAP D4C is meer cloud en minder complexiteit, dit is duidelijk overgenomen van de grote broer van SAP D4C, SAP Cloud for Customer. Hierbij is SAP Cloud for Customer het nieuwe SAP CRM geworden en over SAP CRM kunnen we u ook bijpraten.

Topics: SAP Cloud for Customer D4C