nl | en

mplify blog

mplify is gold sponsor at Salesforce World Tour Amsterdam

 

Topics: Salesforce

Customer success a mindset in 2018


Digital marketing, big data, automation, internet of things, cloud computing and VR will be increasingly relevant and strategic technology trends in 2018. One equally important topic is the role of “customer success”. Loosely defined, customer success, particularly for the SaaS industry, is really about making sure that your customers efficiently achieve their goals as a result of the interactions with your company. It should be engrained in everything you do.

Topics: CRM Salesforce customer success

7 concrete steps for effective content marketing

Content marketing can give you an extra edge in attracting new customers. Engage your clients and let them know how you can help them generate business. Do you know the steps?

Topics: content marketing

Reveal your company knowledge with mplify content marketing services

Inbound marketing is all about producing tailored content that generates interest. Business decision makers are always busy. They prefer authoritative information about a prospective purchase from articles (content) rather than being bombarded by cold calls and irrelevant advertising. There is an almost constant need to improve business results.

Topics: content marketing

Work hard, play hard. mplify style.

The expression “work hard, play hard” has become a bit of a cliché and doesn’t fully capture everything in between all the hard work and Friday evening drinks.

Topics: mplify mplifun

New team members at mplify

 

  mplify is pleased to announce, due to the increased demand from our growing portfolio of customers, that two more professionals have joined the team. Despite the fact that we are an independent CRM service provider there is no denying the increased popularity of Salesforce in The Netherlands. 

Topics: Salesforce Pardot

mplify opent nieuw kantoor in Utrecht

Begin van deze zomer heeft mplify zijn intrek genomen in een nieuw kantoor: de Stadstuin aan de Europalaan 500 in Utrecht. Als bloeiend bedrijfsverzamelgebouw biedt de Stadstuin een inspirerende omgeving waarbij werken gecombineerd wordt met de nodige netwerk en fun activiteiten. Precies wat we nodig hebben, mplify is snel gegroeid de laatste jaren en we hadden als bedrijf de behoefte aan een goed bereikbare locatie die een moderne en gezellige werkomgeving biedt aan onze medewerkers. Een van de voordelen is dat we zelf konden bepalen waar we in het gebouw wilden zitten en welke uitstraling het moest hebben. We vonden een leuke andere organisatie waarmee we een volledige vleugel konden delen en hadden een gelijke visie op de inrichting. Het moest open, licht, industrieel en met veel groen. Het delen van een kantoor zorgt voor een leuke dynamiek en verfrissende gesprekken. En na een week hard werken voor onze klanten is er de mogelijkheid zo door te gaan naar de VrijMiBo van de Stadstuin. Een uniek concept dat uitstekend bij ons past! 

Topics: mplify

mplify ondersteunt GoodFuels in het professionaliseren van het verkoopproces op basis van Salesforce.

GoodFuels heeft onlangs besloten het verkoopproces te gaan structureren en verbeteren door het gebruik van Salesforce. GoodFuels en mplify hebben samengewerkt bij de implementatie van de Salesforce Sales Cloud. In een korte periode heeft GoodFuels het doel gehaald om het "lead tot klant" proces te structureren en op die basis transparantie aan te brengen in de klantgerichte verkoopactiviteiten. GoodFuels is nu beter in staat om met zijn potentiele klanten te interacteren en groei te realiseren. Beide bedrijven delen een passie voor duurzaamheid en de toepassing van technologie.

Topics: Salesforce

SAP Digital for Customer Engagement ontwikkelt zich verder.

Het is nog maar acht maanden geleden dat SAP zijn eerste volledig digitale CRM applicatie lanceerde op SAPPHIRE en de reactie vanuit de CRM wereld was direct erg goed. Bijvoorbeeld de woorden van de 'CRM King' Paul Greenberg liegen er niet om: "This is some of the best, most awesome stuff I’ve seen in years." Volgens SAP, zijn er al 2000 abonnementen verkocht. 

Topics: SAP Customer Engagement MKB D4CE

Microsoft Convergence 2015 EMEA

MSCONV2015EMEA.png

Microsoft sluit zich aan bij de historische en winnenende stad Barcelona voor hun jaarlijkse Convergence EMEA evenement vorige week. Winnen is de belangrijktse in deze context. Sinds de start van de nieuwe CEO bij Microsoft is richting voor het in Redmond gevestigde bedrijf ten goed gekeerd en de timing kon niet beter. Microsoft zet met hun nieuwe focus in op bestaande uitdagingen en pakt nieuwe uitdagingen cloud-first op, waardoor er een heropleving van het bedrijf ontstaat.

Het evenement had met 5.123 deelnemers en een jaarlijkse groei van 26% een grote visibility en Microsoft was in staat om een ​​grotere impact te maken dan ooit. Het moet gezegd, Microsoft is niet zo goed in het blokkeren van een hele stad als Salesforce met Dreamforce doet. Dat is verder prima, mits de inhoud maar in order is. We zouden een retweet van Benioff kunnen waarderen :-)

Het centrale thema van het evenement was "Where business meets possibility". Deze paar woorden zeggen het allemaal. Microsoft is een wereldwijde speler op alle domeinen. De focus onlangs is meer en meer op het bedrijfsleven komen te liggen. Windows ligt op schema en de apparaten vinden ook hun plaats. Microsoft is bezig met een bredere zakelijke positie met hun cloud-first benadering en ondersteunt organisaties van elke omvang in dit digitale tijdperk.

Topics: microsoft dynamics microsoft convergence