nl | en

Klantsucces zit in ons DNA

Met mplify excelleert de adoptie van Salesforce

Neem contact op

De reis gaat verder dan de livegang

 

Je hebt geïnvesteerd in Salesforce en je hebt je gebruikers toegang gegeven. Of je nu de tool wilt verbeteren op basis van gebruikerservaring, nieuwe functionaliteit wilt toevoegen of een partner nodig hebt die kan sturen op een verbeterede adoptie van Salesforce bij je gebruikers, ons Customer Succes team is volledig toegerust om je te helpen bij iedere stap die je zet. Geen duidelijk beeld bij hoe Salesforce wordt gebruikt in je organisatie? Dat meten we ook.

Journey pic.png

Onze services sturen aan op success

Met de investering in Salesforce ben je begonnen aan een reis die jouw bedrijf aanzienlijk ten goede zou komen. Of je nu meer leads wiltgenereren, meer structuur in je verkoopproces wilt hebben of een uitstekende klantenservice wilt bieden, het bereiken van deze doelstellingen kan een uitdaging zijn. We helpen je bij het ontketenen van de kracht van Salesforce, meten en stimuleren de acceptatie met jou. Onze toewijding is ongeëvenaard.

Klantenservice

Tweedelijns ondersteuning bij issues, vragen en oplossen van problemen binnen jouw Salesforce omgeving.

Assessment

Valideer of je Salesforce omgeving jouw bedrijfsproces optimaal ondersteunt en bepaal of de implementatie voldoet aan de laatste standaarden.

Nieuwe functionaliteit

Ontwerp en implementeer nieuwe of of wijzigingen op bestaande functionaliteit. Wij bepalen ook proactief of nieuwe Salesforce releases voordelen voor jouw organisatie bieden.

Training & Adoptie ondersteuning

Train jouw medewerkers in het gebruik of beheer van Salesforce, meet adoptie en stuur op verbetering in het gebruik.

Benieuwd naar wat de mogelijkheden van Salesforce zijn voor jouw organisatie?

Meer leren over mplify en ons Customer Succes team?

 

Neem contact op


"
Werken met het mplify Customer Succes team heeft voor ons het verschil gemaakt. We zijn  niet op onszelf aangewezen, maar worden actief ondersteund in het sturen van de adoptie en het introduceren van nieuwe functionaliteit.”

andreas.png

 

Andreas Lorenz, Sales Director (Nedap Retail)